01.10.2017
Przyjazd do Szwecji
02.10.2017
1.Powitanie w szkole szwedzkiej
2. Ustalenie zasad współpracy
-przedstawienie naszych oczekiwań
-ustalenie zasad dokumentowania działań
-ustalenie zasad komunikacji podczas spotkań i
pomiędzy spotkaniami projektowymi
- zapoznanie ze szwedzkim systemem edukacji
3. Zapoznanie ze szkoła szwedzką
03.10.2017
-ustalenie terminu następnego spotkania projektowego
w Islandii
-ustalenie działań, których efekty będą prezentowane
w Islandii (prezentacja dotycząca źródeł historii rasizmu ksenofobii na
przełomie ostatnie stulecia)
- ustalenie zasad pracy w wymiarze lokalnym i
międzynarodowym (3 grupy fokusowe po 5 osób)
- grupa z Islandii dobierze uczniów uwzględniając
ich zainteresowania do prac w grupach międzynarodowych
- stworzenie ankiet ewaluacyjnych dla nauczycieli i
uczniów po każdym spotkaniu międzynarodowym oraz 3 ewaluacji dla nauczycieli i
uczniów podczas trwania projektu
- udział w warsztatach dotyczących peer learningu
(warsztat poprowadzony przez Rose Marie Conway)
04.10.2017
-ustalenie zasad rozpowszechniania działań i
rezultatów projektowych (
-analiza sytuacji ryzykownych mogących pojawić się
podczas realizacji projektu
-dyskusja dotycząca budżetu projektu
-work shadowing- obserwacja lekcji prowadzonych
przez nauczycieli szwedzkich
05.10.2017
-udział w warsztatach dotyczących zasad korzystania
z platformy e-Twinning (warsztaty prowadzone przez Rickard Hagerberg)
-wizyta w Muzeum Światowej Kultury (dyskusja
dotycząca wystawy Crossroads
-wizyta w Muzeum Natury
06.10.2017
-work shadowing
-sptkanie integracyjne z nauczycielami uczniami i
rodzicami podczas tradycyjnego posiłku „fika”
07.10.2017
Przyjazd do Polski
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz